katartik

Tedd fényfüzérrel hangulatossá a lakást

2015. november 18. - ruttnerkata

Szeretem, hogy már 5-kor sötét van, gyerekkoromban kifejezetten vártam az óraátállítást (most is). Talán, mert szeretek télen bekuckózni, ilyenkor bent minden olyan puha és meleg, a takaró alá bújáshoz pedig nekem valahogy a sötét és az éjszaka jobban esik, mint a nappalok. Na meg a fények... Apró kis sárgán világító lámpák mindenhol a lakásban. Imádom. Elképesztő meleg hangulatot teremtenek. Most egy pici helyen élek de a szobában az itt-ott lerakott lámpák igazán jó hatással vannak rám. Az elmúlt napokban vettem néhány fényfüzért is (a karácsony miatt most könnyű beszerezni), amelyekkel teleraktam a nappalit. Igazán bohém lett, imádok hazajönni és a fényükben tenni-venni. Inspirációnak íme néhány fotó, amelyeken jól látszik, hogy lehet teljesen más karaktert adni a nappalinak vagy a hálónak, mindösze egy pár ezer forintos fényfüzérrel. A benti képek mellé elképzeltem az életeket és a környzetet, így születtek a montázsok. Jó nézegetést! 

m3.jpg

A KATARTIKOT MEGTALÁLOD A FACEBOOKON IS ITT 

A CIKK FOLYTATÓDIK, A KISFIÚ FOTÓIÉRT KATTINTS A TOVÁBB GOMBRA

m2.jpg

szoba2_1.jpg

m4.jpg

tumblr_nxvucn9hkm1shc1wyo1_540.jpg

A KATARTIKOT MEGTALÁLOD A FACEBOOKON IS ITT 

m5.jpg

szoba1_1.jpg

m6.jpg

HA SZOMORÚ VAGY MERT VÉGE LETT A POSTNAK KERESD MEG A KATARTIKOT A FACEBOOKON IS ITT 

 

Fotók: Pinterest, Tumbl

 

 

 

 

süti beállítások módosítása