katartik

Bérelj olcsón luxuslakást Párizsban!

2014. április 29. - ruttnerkata

Isteni szerencsének gondolom, hogy rátaláltam az Airbnb oldalára az Interneten. Csupán párizsi apartmanokat akartam nézegetni, erre belebotlok egy oldalba, ami lakásokat kínál akár rövid távú bérlésre is. Megnéztem hát, hogy az Eiffel toronynál lévő, egyik kedvenc utcámban van-e kiadó apartman. És van. Ami külön jó hír, pedig, hogy nem is drága. Pazar panoráma, luxus és ha tényleg úgy van, ahogy írja megfizethető áron. Ha az ember csak egy vagy két éjszakát tölt ott, a többit, pedig olcsóbb szállodában, már akkor megérte. 

paris_montazs.jpg

Lementettem néhány fotót az oldalról, sőt mivel ősszel biztosan utazunk Párizsba, próbáltam foglalni is egy éjszakára, de nem sikerült. Sakkoztam az időpontokkal, de a booking nem jött össze. Mindenesetre itt van néhány lakás, ami nagyon tetszik. 

 katARTik élet és stílus, megtalálod a facebookon ITT, vagy az INSTAGRAMON ITT!

A képekért kattints a tovább gombra

1. Eiffel Tower Amazing View, 39881 Ft/éjszaka 

eiffel2.jpg

eiffel1.jpg

2. Ez a lakás nem az Eiffel toronynál van, de egy csoda 19143 Ft/éj további infók ITT

eiffel_6.jpg

eiffel4.jpg

montrepasse.jpg

3. Cosy Flat with view on Eiffel Tower, 25524 Ft/éjszaka (nekem csak a kilátás tetszik, a lakás túl színes) Képek ITT: 

 eiffel3.jpg

További apartmanokért menjetek az airbnb.hu oldalra 

 katARTik élet és stílus, megtalálod a facebookon ITT, vagy az INSTAGRAMON ITT!

süti beállítások módosítása