A Starbucks kávézólánc a héten mutatta be magyar üzleteiben, különleges, új tumblereit, amelyeket a Gombold újra! 2013 pályázói terveztek. A NUBU, a USE Unused, az Artista és Tomcsányi Dóri egyedi alkotásai kerültek a polcokra, amelyek eladásainak 5%-ával a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetet támogatja a vállalat.
Tavaly a Starbucks nem csak terveztetett, hanem meg is versenyeztette a magyar tervezők termoszait, akkor Tamara Barnoff nyert, igényes és nagyon egyedi bőrborítású tumblerével. Idén ugyan nincs verseny, személyes kedvencem azonban van. Én a NUBU tumblerében látom a legtöbb fantáziát, de szerintem a tavalyi munkák valahogy jobban sikerültek.
A 2012-es egyedi Starbucks tumblereket ITT tudod megnézni.
A Starbucks számára világszerte fontos, hogy aktívan részt vegyen a helyi közösségek életében, együttműködjön velük, aktivizálja és támogassa a helyi kezdeményezéseket. Ezen elv mentén indult el a fiatal magyar tervezőkkel való együttműködés már 2012-ben. Idén a Gombold újra! Divat a magyar rendezvénnyel és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel együttműködve négy hazai designer tervezte meg saját tumblerét, amelyek már elérhetőek a Starbucks hazai üzleteiben.
Az egyedi tumblerek idén jótékonysági célt is szolgálnak, hiszen a kávézóban értékesített termékek 5%-át a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek adományozza a kávézólánc. A tumblerek a Gombold újra! 2013 döntőjén, a Design Terminálban is megvásárolhatóak lesznek, és az ott befolyt összeg 5%-ával is a Segélyszervezetet támogatják. A befolyó adományok a Segélyszervezet átmeneti otthonaiban és gyermekjóléti intézményeiben zajló munkához járulnak hozzá. A Starbucks a Gombold újra! döntőjére látogatóknak is kedvez: az, aki az egyedi tumblerek egyikével érkezik az eseményre, a helyszínen egy Tall italt kap ajándékba.
„A helyi közösségek, kezdeményezések támogatása mindig is fontos volt a Starbucks számára, így örömmel csatlakoztunk a Gombold újra! és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet akciójához. Partnereinkkel rendszeresen végzünk önkéntes munkát, és mi is magunkénak valljuk a kezdeményezés jelmondatát, miszerint segíteni nem divat, hanem életforma” – mondta el Szabó Orsolya, a Starbucks Magyarország marketing specialistája.
Tamara Barnoff 2012-es Starbucks Tumblere |