katartik

Az első DIVATBA JÖTTÉL! est

2013. március 14. - ruttnerkata

Hetekig készültünk az első DIVATBA JÖTTÉL estre, kedden pedig elérkezett a várva várt nap, megtartottuk az első beszélgetést. A vendég designer a KlassDSign táskák tervezője Tóth Kata volt, a helyszín pedig a Kék Ló Fashion Pub, ami szinte teljesen megtelt érdeklődő divatkedvelőkkel. 
Nagyon jó érzés volt felmenni a színpadra és látni, hogy van sikere annak, amin annyit dolgoztunk. Itt is köszönöm mindenkinek, aki ott volt és annak is, aki a katARTik facebook oldalán a live stream-en követte a beszélgetést. 





A beszélgetés este 8-kor kezdődött, de KlassDSign-os Katával már délután ötre odamentünk. Táskákkal, plakátokkal, flyerekkel díszítettük a Kék Ló színpadát, hogy a környezet minél hangulatosabb legyen. A legtöbben háromnegyed nyolc, nyolc óra körül érkeztek, nagyon izgultam, amikor a hely teljesen megtelt a vendégekkel. Jó érzés volt.





Ennek az estnek az ötlete körülbelül másfél hónappal ezelőtt pattant ki a fejemből, kedden pedig ott álltam a Kék Ló Fashion Pub színpadán és úgy éreztem ezzel megtettem az első lépést egy újabb úton, amelyet járnom kell. 

Már lassan egy éve írom a katARTik design és fashion blogot, és aki ki rendszeresen olvassa az írásaimat, az jól tudja, hogy nálam a magyar tervezők kapják leginkább a publicitást. 


A blogírás által elképesztően sok pozitív energiát kapok, ám ez nekem mégsem volt elég. Szerettem volna összehozni a divatkedvelőket a designerekkel. Szerettem volna átadni a megismerés érzését, hogy ti olvasók, akik követik a blogot, még inkább érezzétek 

mi is van egy-egy design termék mögött. Érezni a tervező energiáit, plusz mélyen megismerni a kollekciókat nagyon jó dolog, már csak azért is mert így az ember megismeri a történetét annak a terméknek amit megvásárol, szeret és hord. 





Célom ezzel a rendezvénnyel még az, hogy bemutatkozási felületet adjak a magyar tervezőknek. Televíziós szerkesztőként tudom, hogy mennyire nehéz publicitást kapni, bekerülni, egy újságba vagy tv-be. 
Miután a designerek többsége főleg a bloggerekre számíthat, ha promócióról van szó, hát tettem még egy lépést afelé, hogy a divat kedvelői ne csak az Interneten keresztül találkozhassanak kedvencükkel.
A beszélgetés olyan volt, mint egy interjú, a végén pedig bárki kérdezhetett a tervezőtől
Újdonság és szerintem nagyon menő dolog volt továbbá, hogy live stream-en közvetítettük az egész estet, így a vidékiek is láthatták, hallhatták az egész beszélgetést. Ezt azért tartottam nagyon fontosnak, mert úgy gondolom az ország főváros centrikussága miatt a vidékiek sokszor kiszorulnak több érdekes programból is. 





A beszélgetéseket nem mellesleg egy mini bemutató szakította meg, két model mutatta be a KlassDSign kollekciójának darabjait. 
Az estről nem csak fotók, hanem felvétel is készült, amelyet igyekszem mielőbb megvágni és megmutatni nektek. 
A Divatba Jöttél egy hónap múlva folytatódik, a pontos dátumról és arról, hogy ki lesz a következő vendég egy kicsit később. De annyit elárulhatok, hogy az is nagyon jó lesz :).





A fotókért köszönet Adler Lászlónak
A forgatásért köszönet Szűcs Dorottyának
A modelkedésért köszönet Gasner Johannának és Tüzes Izának 







süti beállítások módosítása