katartik

Maison - The style of life

2013. január 18. - ruttnerkata

Teljesen őszinte leszek. Bitay Andival a Maison blog írójával megismerkedésünket amolyan érdekes "egymásra találásnak" mondanám. Minden az Instagramon kezdődött, ismeretlenül bár de ott követtük egymást, ám volt egy olyan megérzésem, hogy valamikor biztosan összefutunk valahol, megismerjük egymást. Aztán egyik nap amikor postoltam egy bejegyzést arról, hogy a gyümölcsösládákat milyen jó kis design bútorokká lehet alakítani DIY (do it yourself) akkor írt rám Andi egy e-mailt, hogy tök jó a főleg fotókból álló bejegyzés, de azon a képen, ahol a gyümölcsösládák úgymond könyvespolccá változtak, azon az ő szobája látható és azokat a gyümölcsösládákat ő alakította át és egyébként meg van egy blogja a Maison és forrásnak jelöljem már meg. Bevallom a képet már korábban letöltöttem az Internetről a többivel együtt így történt meg az, hogy nem emlékeztem a forrásra és bevallom azt hittem az az etsy, vagy a pinterest dobta ki a képeket. Na de a cikket javítottam, a forrásokat pedig fel szoktam tüntetni és ezt Andi is tudja szóval nincs semmi harag. Andi blogos munkásságára egyébként nagyon érdemes odafigyelni, mert egy olyan DIY és design blogot hozott létre, ami mindenféle gagyi nélkül, igényes, ízléses, letisztult ötleteket mutat be, "személyes szűrőn át",  nem mellesleg pedig a cikkek stílusa is jó, szóval élvezet olvasni. 
De meséljen Ő többet a Maison-ról. 

Bitay Andrea (Ninet) a Maison bloggere 

Mikor kezdted a blogolást?

Manapság már sok esetben nehéz határvonalat húzni az újságírás és a blogolás között. Az biztos, hogy öt-hat éve írok különböző online vagy nyomtatott magazinokba, és a saját, egyszemélyes felületemet tavaly nyáron indítottam el. Az Infinity and curiosite volt a Maison blog “gyermekkora”. A blog átköltöztetésekor rá kellett jönnöm, hogy a név nem a legjobb sok szempontból, ezért egy egyszerűbbre és rövidebbre váltottam. Sajnos ez új Facebook oldalt is maga után vont, úgyhogy egyelőre építgetem az új olvasó közösséget, de szerencsére elég gyorsan gyarapodik.


Miért pont ilyen jellegű blogot hoztál létre?


Az utóbbi néhány évben az építészet, a lakberendezés és a design vált a hobbitémámmá. A környezetünk, lakásunk jobbá tétele egyfajta út a saját belső harmóniánkhoz. A blogot azért írom, mert pihentet és szórakoztat, és ha ezzel az olvasók is így vannak, akkor az mindenkinek jó :) Nagyon fontos, hogy milyen terekkel, falakkal, bútorokkal veszi magát körbe az ember. Ezenkívül sajátos tárgykultuszban szenvedek. Ez nem azt jelenti, hogy mindent gyűjtök, hanem azt, hogy igyekszem magam körbevenni természetes anyagból, szívvel-lélekkel készült, vagy múlttal rendelkező tárgyakkal. A tartós, egyedi tárgyakat szeretném másoknak is megmutatni a blogon. 

Milyen hatással vannak a színek otthonunkra? A cikkért kattints! 


Illatosítsd otthonod természetesen! A cikkért kattints! 

Milyen bejegyzéseket olvashatnak tőled, azok akik a blogodra kattintanak?

Én egy alapvetően nagyon kíváncsi ember vagyok, Budapest pedig egyszerűen lenyűgöz. Ha sétálok, akkor általában felfelé nézek és gyönyörködöm az építészetben vagy igyekszem olyan kis üzlteket felfedezni, ahol valami egyedi készül. A blog alapvetően egy olyan életmód magazin, ami 


a design, az otthon és az építészet köré épül. Nem szeretném megkötni a saját kezem, ezért úgy határoztam meg a témákat, hogy minden, amit a lakásomba is beengednék :) Még eléggé az elején tartok, és mostanában gyúródik ez a massza, tervek vannak, igyekszem ezeket megvalósítani a jövőben.

Honnan gyűjtöd össze az ötleteket?

Nyitott szemmel járok, egyrészt témaötletet ad minden, amivel találkozom, másrészt munkámból kifolyólag sok időt töltök az interneten, így jónéhány dolog van, amit személyesen nem láttam, de mégis szeretném, ha mások is láthatnák. 

Veszélyesen gyönyörű otthon a sziklákon! A cikkért kattints! 


A tökéletes olvasókuckó!A cikkért kattints!  



süti beállítások módosítása