katartik

7 tipp a tavaszi méregtelenítéshez

2016. március 30. - ruttnerkata

Azt mondják a húsvét a megújulásról is szól, ezért úgy határoztam, hogy az ünnep után kezdem el a testemet megtísztítani a hideg hónapok alatt felszedett feleslegtől és méreganyagoktól.  Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én karácsony óta képtelen voltam visszatérni a viszonylag egészségesnek mondható korábbi táplálkozásomhoz és a sporthoz. Néha már azt éreztem, hogy a sok evés inkább pszcihés függőségi viszony, ami kezdetben boldogsághormonokat termel, aztán meg elnehezít. Tegnapig volt ez így. A testem változásért kiált és a nadrágaim is naponta emlékeztetnek arra a két-három plusz centire. Szóval itt a tavasz vele együtt kopogtat a méregtelenítés is, jöhetnek a salátáták a smoothiek, puffasztott rízs jeee :) és elhatároztam, hogy drasztikusan csökkentem a finomított cukrot is. Összeszedtem néhány méregtelenítő, életmódváltó tippet, a változásra vágyóknak szeretettel. kitchen1.jpg

A KATARTIKOT MEGTALÁLOD A FACEBOOKON IS ITT 

A CIKK FOLYTATÓDIK, KATTINTS A TOVÁBB GOMBRA 

1. Ne egyél annyi húst és tejterméket - adj egy kis szünetet a testednek. A hús sok savat csinál, ez pedig megterheli a vesét és a beleket, sok energia kell a megemésztésükhöz. 

2. Ne edd meg, ha nem érted, ami rá van írva - legyél tudatos és olvasd el a címkéjét annak az ételnek is, amiről azt gondolod, hogy egészséges. Ha nem érted, ami a hátuljára van írva inkább hagyd a boltban és válassz helyette friss ételeket, amelyek természetesek. 

3. Ne edd meg a szemetet - felejtsd el a junk food-ot! Az olajban sült és cukros dolgok mind-mind nagyon egészségtelenek, tele vannak transzzsírokkal és adalékanyagokkal 

minestone_verdi_recepie.jpg

4. Egyél sok zöldséget - minden fogásnak legyen a 70%-a zöldség, így könnyebb beiktatnod a zöldeket az étkezésedbe. 

5. Ne bonyolítsd túl a fogásokat - kisebb és egyszerűbb ételek fogyasztására törekedj, egyél meghatározott időközönként ezzel a vér cukorszintjét is szinten tarthatod és az energiaszinted is kiegyenlített lesz egész nap. 

6. Használj gyógynövényeket a méregtelenítéshez - csalántea a legerősebb vértisztító, ha azzal kúrálod magad biztosan hasznos lesz. De vigyázz ne vidd túlzásba, olvass utána, hogy hány hétig mennyit érdemes inni. 

7. Igyál sok vizet - naponta legalább 2 liter vizet igyál meg. Fontos, hogy a két liter víz legyen ne más folyadék. A reggelt én zöld teával kezdem (ez mondjuk már egy hónapja rendszer lett) de a tea mellett délelőtt vagy délután egy nagy pohár citromos vizet is érdemes lehúzni, az is tisztító hatású. 

HA AZ ELHATÁROZÁSAIDAT NEHEZEN VISZED VÉGHEZ ÉS ELGYENGÜLSZ, ITT EGY CIKK A FOGADALMAKRÓL AMELY SEGÍTHET A TAVASZI MÉREGTELENÍTÉSBEN IS 

pretty_teapot_kettle.jpg

 
A KATARTIKOT MEGTALÁLOD A FACEBOOKON IS ITT 

fotók: frommoontomoon pinterest

forrás: care2.com

süti beállítások módosítása