katartik

Karácsonyi mézeskalács

2015. december 20. - ruttnerkata

Fél évvel ezelőtt kezdtem el afelől kíváncsiskodni, hogy milyen is lehet a konyhában alkotni. Recepteket gyűjtöttem, sütöttem, főztem, sokszor a 10 órás munka végeztével este álltam neki két fogásos másnapi ebédeknek. A barátaim és az anyukám nem ismertek rám. Csodálkoztak, mert ilyet előtte nem csináltam. Akkor már megtapasztaltam, hogy mennyire kikapcsol és flow az, ha a konyhában vagyok és mindenféle finomságot készíhetek, hogy mennyire örülök, ha valakinek főzök és ízlik neki amit csináltam, hogy milyen izgalmas új ízeket felfedezni vagy régieket létrehozni. Pici örömök, amelyek nagyon feltöltöttek, feltöltenek. Szóval várható volt, hogy idén karácsonykor nem a cukrászdából hozom a sütiket. Ma elkészítettem életem első mézeskalácsát, nem díszítettem túl (abban még nem vagyok ügyes) maradt a minimál, egyszerűen csak diót nyomtam bele sütés előtt. A lakást bejárja az illata, nagyon élvezem. Tényleg itt a karácsony. A receptet a street kitchen blogon láttam. 

karacsony3.jpg

A KATARTIKOT MEGTALÁLOD A FACEBOOKON IS ITT 

A CIKK FOLYTATÓDIK, KATTINTS A TOVÁBB GOMBRA 

img_2224.JPG

img_2221.JPG

img_2223.JPG

A KATARTIKOT MEGTALÁLOD A FACEBOOKON IS ITT 

img_2220.JPG

img_2219.JPG

HA SZOMORÚ LETTÉL, MERT VÉGE A POSTNAK KERESD A KATARTIKOT A FACEBOOKON IS ITT 

süti beállítások módosítása