katartik

Megújult a katartik !

2014. július 19. - ruttnerkata

Kedves katartik olvasók! 

A blog teljes imázsváltáson ment keresztül, ezentúl  harmónia, slow-life és jóga életmód témában olvashattok.

katartik_borito.jpg

Mivel egész életemben a harmóniát, a kiegyensúlyozottságot, és a nyugalmat kerestem az utóbbi években tudatosan is elkezdtem afelé lépkedni, hogy pörgős életmódom mellett belevigyem ezeket a dolgokat a mindennapjaimba. A jóga, a meditáció, a slow life, a türelem gyakorlása és az elfogadás mind-mind mostani saját magam kialakulásához vezettek. És amiatt, hogy régebben inkább voltam negatív, kételkedő és feszengő, most pedig teljesen az ellentettje pozitív, reményekkel teli és nyugodt, nagy eredménynek érzem, hogy ilyen egyensúlyban vagyok magammal. Nos ezek miatt döntöttem úgy, hogy megújul a katartik. Mostantól csak olyan dolgokról postolok, amelyekkel a harmóniát, a flow-t be tudjuk vinni az életünkbe. 

A megújult katartikot a facebookon ITT érhetitek el. 

 

süti beállítások módosítása