katartik

Lélegzetelállító fotók Párizsról

2014. április 08. - ruttnerkata

Pár nappal ezelőtt letöltöttem egy képet egy Párizsban virágzó cseresznyefáról, amit aztán be is állítottam háttérképnek, azért mert első látásra nagyon megtetszett, meg mert tavasz hangulata van. Nem túl izgalmas így a sztori, mondhatni átlagos nap mint nap történik ilyen mindenkivel. Ám pár nappal késöbb egy amerikai blogger oldalán rátaláltam egy kanadai fotósra Irene Suchockira, akinek képei sokakat lenyűgöznek, kategóriájában az ő alkotásait vásárolják leginkább az Etsy-n. És itt jön az izgalmas része a történetemnek. Kutatva a fotói közt megtaláltam a cseresznyefás francia fotót. Meglepődtem.

image_248.jpg

Persze azonnal utána is néztem ki is ő, és kiderült, hogy torontói és hosszú ideig arról álmodozott, hogy majd egyszer Párizsban fog élni. Álmát nem valósította meg, nem repülte át az óceánt, hanem a keleti Torontoból a 8 órányi autóútra nyugatra lévő Quebec tartományba, Montrealba költözött. Kanada ezen részén franciául beszélnek -volt szerencsém itt járni- ez a rész sokkal európaibb, mint Toronto, abszolút a francia hatások dominálnak, az építészetben és a stílusban egyaránt. Szóval Irene átköltözött, de életmódja miatt rengeteget utazik. Párizsba is rendszeresen megy, és közben persze hobbijának él, azaz fotóz, a képeket pedig feltölti az Internetre. Azt mondja képei vizuális versek, mindegyik fotójával a világ egy apró varázslatát próbálja átadni az embereknek. Párizsban készített fotóit gyűjtöttem össze. 

image_265.jpg

Van tovább is, csak kattints! 

image_263.jpg

image_249.jpg

image_256.jpg

image_247.jpg

image_260.jpg

image_246.jpg

image_267.jpg

image_266.jpg

image_268.jpg

image_258.jpg

 

  katARTik élet és stílus, megtalálod a facebookon ITT, vagy az INSTAGRAMON ITT!

 

süti beállítások módosítása