katartik

Egy átlagos hétköznap New York-ban

2014. január 20. - ruttnerkata

New York. Szerencsésnek mondhatom magam, mert eljutottam már oda. Ebben a városban tényleg igaz, hogy kezdetben minden sarkon látsz valami olyat, amitől leesik az állad. Aztán hozzászoksz, de akárhányszor is lépsz ki az utcára, érzed a pezsgést. Szeretem New York-ot, szerintem a legeurópaibb város az USA-ban, amiben mégis erősen dominál Amerika. Talán ez a legtöbbet fotózott metropoliszok egyike, de ettől függetlenül nem lehet megunni. Most itt egy újabb fotósorozat, amelyeket a privát mappáimból kerestem elő, a fotókat még pár évvel ezelőtt egy februári hétköznapon készítettem. A képek az ott élő emberek, átlagos hétköznapját adják vissza.

image_85.jpg

Ha tetszik a bejegyzés kövesd a katARTik-ot a facebookon is, ITT!

image_84.jpg

Kávészünetre tartó férfiak 

image_83.jpg

China town egy átlagos délután 

image_95.jpg

image_87.jpg

Wall Street 

Ha tetszik a bejegyzés kövesd a katARTik-ot a facebookon is, ITT!

image_93.jpg

China Town, beszélgető kínai nyugdíjasok  

image_92.jpg

image_86.jpg

image_90.jpg

image_89.jpg

Az Empire State building tetején, mindig nagyon fúj a szél

image_94.jpg

image_91.jpg

China Town, hétközönapi bevásárlás a zöldségesnél 

Ha tetszik a bejegyzés kövesd a katARTik-ot a facebookon is, ITT!

süti beállítások módosítása