Budapest és a Design Terminál közös kampányt indít! A város üres üzlethelyiségein magyar startup vállalkozások sikertörténetei elevenednek meg, hogy ezzel inspirálják a fiatalokat saját ötleteik megvalósítására. Ez a hír már majd egy hónapos, de egyre több eddig elhagyatott budapesti kirakaton tűnnek fel magyar fiatalok, akik haladva a jól kigondolt úton nem adva fel álmaikat sikeresek lettek. A kirakatok üvegein fehér háttér előtt fotózva és rövid leírással a vállalkozásról, olyan arcok jelennek meg mint a népszerű levesező a LEVES. két tulajdonosa, a Ma este színház két alapítója, akiknek köszönhetően last minute színházjegyeket szerezhetünk féláron, de a kirakatoknak színt adnak még a többi közt a legmenőbb bringás divat az Urban Legend alapítója vagy a USE Unused tervezői, illetve a Bridge Budapest közreműködésével több sikeres vállalkozásvezető is. A projekt célja, hogy alacsony költségvetéssel eltüntessék a városképet romboló pusztuló kirakatokat és felhívják a figyelmet az üresen álló üzletekre, ahol egy jó ötlettel akár te is elindíthatnád saját vállalkozásod. És bár az üzletek kihasználtsága rövid távon ezzel nem oldódott meg, de ettől függetlenül valami nagyon designosat és inspirálót kaptak a városlakók a Te helyed, te sikered kampánnyal.
Ha tetszik a bejegyzés kövesd a katARTik-ot a facebookon is, ITT!
Ha tetszik a bejegyzés kövesd a katARTik-ot a facebookon is, ITT!
Szerző: Ruttner Kata