katartik

Heti outfit

2013. június 09. - ruttnerkata

Miután egyre több olyan ruhám és kiegészítőm van, amit magyar designerektől szereztem be, arra gondoltam, hogy minden hét végén készítek egy bejegyzést arról, hogy én miket vettem fel a hét különböző napjain. A mostani postban a Buborékszertől Szilas Ritáig, több tervező alkotásával is találkozhattok. A Folqa Collection-t pedig külön megemlítem, hiszen a jópofa kis figurákat, most már bárhova magunkkal vihetjük, fülbevaló, nyaklánc, vagy kulcstartó formájában. Juhász-Váczi Heni a figurák tervezője, pénteken ajándékozott meg egy nagyon klassz Juhász Folqa szettel.

Táska: KlassDSign
Karkötő: Buborékszer
Farmer: New Yorker 

Saru: Zara

Fülbevaló, nyaklánc, kulcstartó: Folqa Collection
Farmer: Gas
Póló: New Yorker
Szoknya: Szputnyik Shop
Táska: Szilas Rita, La Masni
Fülbevaló: Bakelit Design
Karkötő: Buborékszer
Bőrdzseki: Mango 


Táska: katARTik bag, a katartik.blogspot@gmail.com címen, akár felirat nélkül is megrendelhető (3000 Ft)
Leggings: New Yorker 

süti beállítások módosítása