katartik

A lány, aki divatba hoz - A CotCot interjúja

2013. április 30. - ruttnerkata

Egy divattal is foglalkozó weblap címoldalán lenni nagyon menő dolog. Ma életemben először megtapasztaltam azt milyen magamról cikket olvasni. Több ezer interjút készítettem már életemben, most azonban én voltam az, akit meginterjúvoltak. A CotCot címoldalán A lány, aki divatba hoz címmel olvashattok a blogról, a Divatba Jöttél estről, a táskákról, azaz rólam egy hosszú interjút. 




Ruttner Kata neve nem ismeretlen a kortárs divatrajongók előtt. A Katartik blog szerzője rendkívül jó ízléssel és első osztályú szimattal bír, olyan tervezőket vesz „célkeresztbe", akik nem csupán kreatív alkotásokkal rukkolnak elő, hanem aktuális üzenettel, legyen szó akár környezetvédelemről, akár társadalomkritikáról.

Kata vidéki lányként indított. Egy időben majdnem minden ruhája fekete volt. Novellákat írt. Nagyon termékeny szerzőnek bizonyult. Miután Budapestre került szívébe zárta a hetedik kerületet, minden nyüzsgésével, zsivajával együtt. Romkocsmákban portyázott, lazított. A mai napig visszahúzza ide a szíve. Nem véletlenül választotta legújabb kalandja, a „Divatba jöttél" rendezvénysorozat színhelyéül a Kék Ló Fashion Pub -ot. A civilben tévés szerkesztő lányt elsősorban blogjáról, a Katartikról faggattam, de hamarosan terítékre került Ő maga is. Az biztos, hogy a fülbevalók a gyengéi. Amióta rövid lett a haja bátran visel egészen extrém, markáns darabokat is. Az egyszerű vonalvezetésű ruhákat kedveli játékos -bohókás rafinériákkal, azzal a bizonyos kis plusszal.

„Elég korán huszonegy éves koromban kerültem a Tv2 –höz  gyakornokként. Négy hónap után ott ragadtam. Csináltam oknyomozóriportokat, szocióriportokat, szerkesztettem showműsorokat, de híradóztam is. Most az Aktívban vagyok."

Divatanyagokat nem is csináltál?

Amióta meg van a blogom, azóta több divattal kapcsolatos riportot készítek.

Mi volt az a kezdő ötlet, amiből a Katartik megszületett?

Folytatás ITT

süti beállítások módosítása