katartik

Kék Ló Fashion Pub - Szenvedélyes, különc, nem ismer határokat

2013. március 05. - ruttnerkata

Amikor még csak álmodoztam arról, hogy egyszer majd jó lenne egy olyan rendezvényt csinálni, aminek a lényege, hogy a designerek és a divatrajongók közelebb kerülhessenek egymáshoz, és ami végül a DIVATBA JÖTTÉL lett, már tudtam, hogy a Kék Lóban szeretném tartani. Majd egy éve ismerem ezt a helyet közelebbről, bár a lovat már régebben is többször láttam a Kazinczy utcában, ám tavaly hozta úgy az élet, hogy az egyik barátnőmmel be is mentünk a Kék Lóba, és ha már ott voltunk nem csak teáztunk, hanem még vásárolgattunk is egy kicsit a hely tulajdonosa Tóth Virág által tervezett egyedi ruhadarabokból, kiegészítőkből. 
Amikor körvonalazódott bennem, hogy mi is a célom a DIVATBA JÖTTÉL esttel, az első akit felkerestem az ötlettel Tóth Virág volt. Az, hogy a designereket és a divatrajongókat egy beszélgetős esttel hozzuk egymáshoz közelebb neki is tetszett. Ennek eredményeképpen pedig 
március 12-től a Kék Ló Fashion Pub és a KatARTik megkezdi közös projektjét, ez lesz a DIVATBA JÖTTÉL!







Hogy jött az ötlet, hogy a divatot összehozd a pubbal? 

Eleinte ruhaboltot, showroom-ot szerettem volna nyitni,de gondoltam,érdekesebb,ha bárral egybe van.
2004-ben nyitottam egy ruhaboltot a Dessewffy-utcában,akkor az összes ismerős és vevő nálam kávézott meg borozott,bejártak hozzám,mint egy klubba. Innen is jött a fashion pub ötlete. 

Miért Kék Ló, mit szimbolizál a ló? 

A kék ló volt még régen a Dessewffy utcában is a próbababánk, az volt az üzlet előtt, mindenki onnan ismerte a boltot,hogy a "lovas" bolt.

A kék ló mint szimbólum érdekes, mély jelentése van, az ösztönöket, az intuíciót, a fantáziát, a féktelenségesét és a különcséget szimbolizálja számomra.
Tizenhárom éve tervezek ruhákat, eleinte a régi Látomásban, majd a saját boltomban adtam el őket, aminek a neve Tóth Virág Mintabolt volt.

A saját ruháim olyanok,min a Kék Ló: szenvedélyes és különc, nem ismer határokat.





Miért mondtál igent a Divatba Jöttél estre? 

A Divatba jöttél egy jó alkalom arra,hogy a divatimádók is megismerjék a Kék Lovat, mert a kocsmába járó közönség körében már népszerűek vagyunk, de szeretnék hű maradni eredeti célomhoz, hogy összehozzam a divatot és az éjszakai életet egy helyen.









süti beállítások módosítása