katartik

Csermakdesign 2013 spring/summer

2013. február 13. - ruttnerkata

Pár héttel ezelőtt Csermák Dóra a Csermakdesign ékszerek alkotója azzal az ötlettel keresett meg, hogy új tavaszi/nyári kollekciójának lennék-e az egyik modellje. A felkérésnek persze nagyon örültem és azonnal igent mondtam. A fotózásról a werk képeket már megmutattam egy előző bejegyzésben, ám mára elkészültek a fotók, amelyeken Dóra ékszereit rajtam kívül még a Fashion Victim bloggere Tóth Enikő mutatja be. 
Köszönöm Dórának a lehetőséget, jó kis élmény volt!






Határozott vonalak és szabálytalan formák játéka jellemzik a tavasz-nyári kollekciót. Mindig is fontos inspirációs alap volt nekem a természet, de ennél az összeállításnál még nagyobb szerepet kapott. Az alapszínek: a zöld, kék és a barna, melyek a formák egyediségével egyszerre keltenek futurisztikus és naturalisztikus hatást. Az ékszerek illeszkednek az eddigi kollekciókhoz, de a nemzetközi trendekhez is. Mivel főként nyári ruhákhoz kell passzolniuk, ezért készültek a szokottnál is nagyobb nyakláncok, melyek célja, hogy egy kiegészítő-szerepen túl szinte valóban öltöztessenek. 
A fotósorozat fekete, füstös háttere biztosította, hogy a kollekció egyszerre sugalljon eleganciát és játékosságot.

Fotó asszisztens: Máté Kitti
Modelek: Tóth Enikő (Fashion Victim), Ruttner Kata (katARTik)












süti beállítások módosítása