katartik

Magyar siker Bécsben - Recycling iPod gitár

2013. február 10. - ruttnerkata

Tomasz Bohusek a Bakelit Design atyja egy újabb egyedi ötlettel rukkolt elő. Az újrahasznosítást összehozta a korunk legnépszerűbb műszaki cikkével az iPod-dal, így született meg az egyik legújabb magyar design kiegészítő a Recycling iPod gitár. 
A közérthetőbb nevén iPod tartó tok ötlete az osztrákoknak is tetszik, olyannyira, hogy ki is állítják Bécsben a Museumplatz épületében. 


Mindig is nagy zene kedvelő voltam az első bakelit forma is a gitár volt amit elkészítettem. 
Aztán tovább fokozódott a gitár láz míg végül jött az isteni szikra, hogy meg is szólaljon a gitár és ennek a gyakorlati megvalósítása lett az iPod gitár ami utcai használatra lett kifejlesztve, de otthon is szól, ha egy dokkolóhoz kapcsoljuk . 
Nagy örömömre szolgált mikor megtudtam, hogy Bécsben lesz egy recycling pályázat és erre kíváncsiságból jelentkeztem az iPoddal, mert tudtommal ilyet még senki sem készített rajtam kívül. 
Megkeresésemre örömmel válaszoltak, hogy szívesen kiállítják a munkámat, mert 

nekik is ígéretesnek tűnik ez a divatosnak is minősülő zene lejátszó.
Tavasszal kerül bemutatásra a Muzeumplatz épületében és remélem sok látogatónak okoz majd örömet ez a rendkívül izgalmas design tárgy. 
A zsűri több kategóriában is díjat oszt ki ,de nem is kapom meg a legmagasabb szakmai elismerést, akkor is örömmel tölt el, hogy Mozart városában hozhatom nyilvánosságra a zenei iránti töretlen szenvedélyemet. 



süti beállítások módosítása