katartik

Régi pulcsiból bögremelegítő

2013. január 26. - ruttnerkata

Ma megtartottam életem első DIY napját, és be kell valljam nagyon büszke vagyok magamra. Már hónapok óta érzem, hogy szeretnék valamit alkotni, amiben benne vannak az energiám, a lelkem, amire ha ránézek olyan amilyennek én akartam, ami akár saját ötlet és design. Pénteken délelőtt munka előtt gyorsan beszaladtam két méteráru és egy hobbi boltba, fonalat cérnát, filc anyagot, ollót, textil ragasztót vettem, hogy az eddigi 27 évem alatt most először saját magam készítsek valamit. 
Szombat estére eljutottam odáig, hogy szeretnék egy varrógépet. 




Másfél nap alatt négy különböző dolgot is készítettem. Kezdem az első kettővel és a következő két napban folyamatosan postolom ki a többit is.
Egy nagyon régi használt kardigánomból, piros filc anyagból és fonálból készítettem termosz/bögre melegítőt. Az egyik a rég áhított szívecskés,

ehhez hasonlót több helyen is láttam, tehát nem saját ötlet, de nagyon tetszik.
Amit viszont én találtam ki (legalábbis ezt gondolom) az a pompomos bögremelegítő szintén kardigán ujjból, szóval mindkettő abszolút recyclinng cucc. Örülök, nagyon egyedi.













süti beállítások módosítása