katartik

Egyedi naptárak 2013

2012. december 28. - ruttnerkata

Minden év január elején mániákusan cirkálok a városban és egyedi naptár után kutatok. Muszáj rendszereznem a dolgaimat, emellett pedig grafomán és feledékeny is vagyok. Illetve lehet inkább úgy igaz, hogy azért lettem grafomán, mert feledékeny vagyok. Viszont amiért elég hamar elvesztem tárgyak iránt a lelkesedésem, muszáj valami szuper egyedi naptárat találnom, hogy az év 12 hónapjának mindegyik napján örömmel nézzek rá és nyissam ki.
2013-as egyedi naptárválogatás következik.




Marcus Goldsonnal, egyik személyes kedvencemmel kezdeném. Róla már olvashattatok ITT a blogon. Ő az az angol művész, aki Budapesten él és alkot, számos akvarell és olajfestménye a főváros különböző arcait, embereit mutatják meg. A képeket pedig naptár és notesz formájában is megvásárolhatjuk.





Aztán itt vannak Róth Anikó jó hangulatú naptárai. Amilyen jók a naptárak, annyira rossz a művésznő honlapja. A sok pici ikon közül alig lehet megtalálni azt amit az ember keres, de a mobilról könnyebben boldogultam, így hát onnan töltöttem le ezeket a színes 2013-as naptárakat, amelyek hangulata tényleg olyan vidám, hogy garantáltan jó rájuk nézni egész évben.





De a MESKA-ról, vagy éppen az ETSY-ről is lehet válogatni az egyedi darabok közül.
Az előbbin találtam például ezt a kalocsai mintásat - amiért személy szerint én nem vagyok odáig, de tudom, többen még mindig nagyon szeretitek.



Aztán az ETSY-n találtam cuki Matrjoska  babásat és persze a Keep Calm széria sem maradhat ki a felsorolásból.






süti beállítások módosítása