katartik

A konyha művészet - Green TeaRoom gasztroblog

2012. december 27. - ruttnerkata

Nem tudom ti hogy vagytok a karácsonyi nagy evésekkel, édességfüggőséggel, de én most tettem le az utolsó csokis perecet azzal az elhatározással, hogy ebben az évben most már tényleg nem eszem több édességet, és igazából jövő évben sem... Na persze! Ez a csokis perec is azért került egyébként a kezembe, mert délelőtt megettem életem első saját készítésű kókuszgolyójának utolsó darabját, így jobb híján maradt a perec. Na de most hogy az evést befejeztem, had ajánljak egy jó kis gasztróblogot a Green TeaRoom-ot :), hiszen tudom vége már a karácsonynak, de jön a Szilveszter a vendégsereggel, meg az újév a lencsével, szóval biztosan szükségetek lesz még egy-két tuti receptre. 




A Green TeaRoom nevű blog ínycsiklandozó tartalmát három elképesztően stílusos bloggerlány Edi, Vera és Eszti tálalják igen profin a nagyközönség elé. 
Már első kattintásra látszik, hogy a blog elképesztően igényes, egyszerű, stílusos. Jók a színek, szépek a fotók és a receptek is maradásra bírnak.
A megszokott leves, főétel, desszert topikok mellett, itt a candida diétán lévők, vagy a cukorbetegek is találnak maguknak valót, sőt több letölthető csinos különlegességgel is találkozhatunk, amivel az étkezést még élvezetesebbé tehetjük.
Szóval érdemes a Szilveszteri menüt a lányok segítségével összehozni és jövőre sokat lapozgatni a TeaRoom online magazint is.













süti beállítások módosítása