katartik

DIY ötletek karácsonyra

2012. december 17. - ruttnerkata

Egy általunk készített ajándék nem csak, hogy több szeretetet ezáltal pedig több pozitív energiát tartalmaz, hanem költséghatékony is. Egyre inkább divat és semmi ciki nincs az újrahasznosításban, tervezők közül is sokan élnek a recycling technikával szóval úgy döntöttem összegyűjtök néhány DIY ötletet, köztük néhány olyan praktikával,amelyekben akár egy szekrény mélyén lapuló régi pulcsi vagy sál felhasználásával készíthetünk jó kis ajándékot vagy dekorációt.




Filcből készült díszek

Filccel dolgozni elég könnyű és varrógép sem szükséges ezeknek a helyes kiegészítőknek az elkészítéséhez. Először papírra rajzoljátok meg a sablont, majd vágjátok ki. Az anyagok összevarrása után vattával tömjétek ki a belsejét, majd hímzéssel díszítsétek. Akár karácsonyfadísznek is egyedi és nagyon helyes dísz.



Masnis könyvjelző

Ezek a masnins gemkapcsos könyvjelzők, barátnőnek, anyukának, vagy a nagymamának egyaránt aranyos ajándék lehet. Nincs másra szükségetek, mint pár színes szalagra, vagy csomagolópapírra, amiből a masnit csináljátok. Az elkészült masnikon csak át kell húzni a gemkapcsot és már kész is a könyvjelző.


Pulcsis karácsonyfadísz

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én minden évben szeretnék valami egyedi díszt a fára. Idén is kerestem és láttam is jópofákat, de több ezer forint volt egyetlen egy dísz, így inkább hagytam lógni a bolt polcán. Ám ma rátaláltam erre a szuper ötletre, amihez nem kell más mint egy régi gömbdísz és egy nem használt pulóver. A pulóverrel be kell bugyolálni a díszt a tetejét pedig össze kell kötni spárgával. Hogy a bojtos hatást elérjük ollóval vágjuk meg az spárga feletti részt és kész is.



Zoknis hóember

Egy pár fehér zokni mindenkinél akad otthon, meg néhány gomb és rízs is. Ezek a kellékek biztosan kellenek a cuki zoknihóemberhez, amelyeket a Színes Ötletek blogon találtam. Ha IDE kattintatok, akkor láthatjátok az elkészítés részleteit. 




Bögremelegítő

Egyre nagyobb divat a színes bögremelegítő, amely tulajdonképpen a nevével ellentétben inkább a kezünket óvja meg a forró bögre kellemetlen érzésétől.
Aki tud kötni vagy horgolni, annak könnyű dolga van, hiszen akár a Starbucksból hozott bögremelegítő papír sablon alapján könnyen elkészítheti a trendi kiegészítőt. Ajándéknak szerintem nagyon menő ötlet.

süti beállítások módosítása