katartik

Blog ajánló - Mintamókus kreatív blog

2012. november 30. - ruttnerkata

Napról napra próbálom kontrollálni magam, hogy ne uralkodjon el rajtam a karácsonyi hangulat, mert kicsit attól tartok, amire itt lesznek az ünnepek én már túl leszek lélekben az egészen. De ha csak van egy-két óra szabadidőm folyamatosan kreatív és design blogok, na meg dolgok után kutatok. És megállapíthatom, hogy lehetetlen kikerülni a karácsonyt, hiszen most már mindenhol nyomot hagy az ünnepi készülődés. 
Most, idén a legerősebb a vágy bennem - valószínű a blog miatt - arra, hogy saját kezűleg alkossak karácsonyra, egyedi díszeket, ajtódíszt, adventi naptárat, mécseseket, vagy koszorút. Eddig azért is nem kezdtem bele, mert attól féltem, majd nem tudom megcsinálni. De aztán rátaláltam a MINTAMOKUS nevű blogra, ahol olyan kreatív és jópofa DIY (do it yourself) dolgokat láttam, hogy teljesen bezsongtam és már most mennék a hobbi boltba beszerezni a kellékeket. 


Rénszarvas süti

A kreatív blogon nem csak lakberendezési, hanem kreatív kézimunkák és sütési tippek is olvashatók, pontos leírással, lépésről lépésre, hogy biztosan meg tudjuk csinálni. Emellett pedig a blog írója az anyukákat is mindenféle hasznos tippel, ötlettel látja el, de mindenekelőtt alkotásra buzdítanak mindenkit! 

Adventi naptár 

Joghurtba fagyasztott eper 

Térkép lámpa

Bagoly hullámpapírból 






süti beállítások módosítása