katartik

Hullámzás és havas hegyek, a Csermakdesign új kollekciójában

2012. november 06. - ruttnerkata

Pár nappal ezelőtt már írtam a CSERMAKDESIGN norvég mintás téli kollekciójáról és most újra begépelem Csermák Dóra nevét. Nagyon szeretem azokat az ékszereket, amelyeket Dóra alkot, mert letisztultak, kifinomultak, egyszerűek mégis szembetűnők. 
Dórával még nyáron találkoztam először, az egyik budapesti romkocsmában, nyitott ablakoknál egy könnyű fröccsel a kezünkben akkori kollekciójáról a CLEAN GEOMETRY-ről beszélgettünk. Ám most, hogy nyakunkon a didergős november aktualitása lett egy új téli kollekciónak nameg egy újabb fotókkal teli bejegyzésnek, amelyben megmutatom nektek azokat a kis alumínium csodákat, amelyeket Dóra agyalt ki és aminek az inspirációját egy dokumentumfilm adta. 




"Az inspirációt egy dokumentumfilm adta, mely...

 tajgán élő népek életét mutatta be. Az évszakonként hihetetlenül változatos élővilág, melyet alig alakított át az ember, szinte leírhatatlan. Sokat rajzoltam már a film alatt is, majd utána rengeteget gondolkodtam. 
Az volt a célom, hogy az ékszerek visszaadják valamennyire azt a hangulatot, amit akkor éreztem. Főként a természeti adottságok hatottak rám, ezért a hullámzás több fülbevalónál is megjelenik, illetve a havas hegyek.
A hideg színek ellenére szerintem egyáltalán nem lett zord, vagy barátságtalan ez a kollekció, inkább egyfajta nyugalmat, eleganciát sugároz."














süti beállítások módosítása