katartik

Karafiáth az átváltozóművésznő, és Kicsi Lili

2012. október 06. - ruttnerkata

"Nem kívántam soha Lilike halálát, de tény hogy egy ponton túl, azon sem szurkoltam teljes szívemből, hogy éljen. "

 


Emlékszem a trailer forgatása után egy nappal a Hajós utcában találkoztam először Karafiáth Orsolyával. Láttam már többször a város különböző rendezvényein felbukkanni, lelkesen olvastam könyveit, többször akaratomon kívül is beleütköztem. Mindig hatással volt rám. De találkozásunk napján még csak nem is sejtettem, hogy aznap néhány órára, pezsgővel a kezünkbe egy asztalnál ülünk majd és beszélgetünk. 




... jól is állt neki, mint általában minden, még az a szörnyű bunda is, amit az anyjától nyúlt le, az is. Ez most nálam van egyébként ott lóg az előszobafogason messziről olyan, mint egy frissen leölt állat.

A La Masniba mentünk mindketten Szilas Rita tervezőhöz, hogy aztán a fél délutánt együtt töltsük. Rita késett Orsi pedig kint, az üzlet előtti asztalnál ült, és várt. 

 

A bolt kirakatából nézve fáradtnak tűnt, kicsit sápadt is volt talán. Nem tudtam miért, aztán elmesélte a trailer történetét, amit előző nap forgattak.  


"Ki vagy te, hogy nem bírnád ki velem?"

" Idegen volt neki a város, nem tudott gyökeret ereszteni."


A Kék Ló Fashion Pub-ban vették fel a jeleneteket, mindegyik karaktert ő alakította, színésszé változott. A könyv egy Lia nevű lányról szól, akit kamaszkorában megkörnyékez a magyar tanárnője, később pedig főnökével, a hisztérikus ám gyönyörű Lilivel kerül kapcsolatba.  Karafiáth a cotcot.hu-nak azt nyilatkozta, hogy a felismerések és az önmagunkkal való nehéz szembenézések könyvét szerette volna megírni, aminek cselekménye néhol vicces, néhol pedig szomorú és azt is hozzátette, hogy akik eddig elolvasták, mind azt írták: nem tudták letenni.  

 

Szilas Rita ohne silicone top és bambusz szoknya

 

A trailerben többnyire Szilas Rita és Tóth Virág tervezte ruhákat láthatunk rajta. Ők már dolgoztak együtt más projektben is. Együttműködésükről két cikket is olvashattok itt a blogon, Karafiáth a gépírónő címmel ITT, és Mint egy múló hóbort címmel ITT.

A trailert eddig már legalább ötször megnéztem, megunhatatlan. A fekete parókában  pedig egy igazi femme fatale, így nem csak játéka, és a szöveg, hanem külseje is teljesen magával ragadott.

 

Október 25-én nagyszabású könyvbemutató, trailerrel a Toldiban! 

 

 


 

süti beállítások módosítása