katartik

KlassDSign / Choose your bag for your style

2012. augusztus 25. - ruttnerkata

Most már azt hiszem tényleg kijelenthetem, hogy szeretem a KlassDSign feliratos táskáit! Az elmúlt hónapokban elég bizonytalan voltam, nem tudtam, kell-e ez nekem vagy sem... Olyan egyszerű, olyan evidens... De az előbbi gondolattal szemben ott volt a mégis jó, és a szerethető. Aztán idővel beivódott, megtetszett, ez az egyszerű, de mégis jópofa ötlet. Ennek ellenére még nem vásároltam magamnak egyet sem. Pedig a legutóbbi WAMP-on kétszer is elsétáltam a tervezők standja mellett. Akkor arra gondoltam, hogy mindjárt itt az ősz, nem tudnám kihasználni, várok még arra spekulálva, hogy jövő tavasszal több felirattal jönnek majd ki, stb...  Aztán ma megláttam az Art of Fashion blog játék felhívását, amiben a tét egy KlassDSign táska, a feladat pedig, hogy saját virtuális Tote bag-et kell gyártani. Így hát én is csináltam egyet, reménykedve a győzelemben. Íme... Ha tetszik Nektek, ITT tudjátok like-olni! 


Az idézet Jean Cocteau francia költő, író, festő és filmrendezőtől származik, aki nem mellesleg abban a hónapban és azon a napon halt meg, amikor én születtem, október 11-én... De nem is ez a lényeg, hanem a sokat mondó idézet, amelyet saját magam által designolt táskára is rátettem. No Comment.

At the end of the post, you can read in English too


A KlassDSignos lányok, Kata és Nóri új projektbe kezdtek, elkészítették a KlassDSign Tote Bags kollekció első darabjait, melyek egyedi készítésű, 100% környezetbarát, magyar kivitelezésű vászontáskák.Egyszerre letisztult, sokoldalú, divatos, praktikus és környezetbarát kiegészítők, amelyek ruhatárunk legtöbb darabjainak szuper kellékei lehetnek.
A KlassDSign Tote Bags táskák környezettudatosak, szeretettell készültek, mindenki számára elérhetőek és üzenetük van!
Tervezőik híres művészek mondásaiból válogattak azoknak a lányoknak, akik kíváncsiak, nyitottak, szeretnek szeretni, szeretik és tudják, hogy van választásuk.

A táskák 3900 HUF-os áron (1 masnival együtt, további masnik +250 HUF) a klassdsign@gmail.com email címen valamint a meska.hu oldalon rendelhetőek meg.

Egyedi bolti áron a következő helyeken:

- Monofashion az Astoriánál, Budapest, V.ker. Kossuth Lajos u. 20,
- OurStyle Boutique az Aréna Plázában, Budapest
- Black Box Concept Store, Budapest, V.ker Irányi utca 18., - jelenleg itt nem kapható
- Hybridart Design Shop & Cafe, Budapest, V.ker Erzsébet tér 13.,
- Korona Textil, Sopron Füredi sétány 7. - jelenleg itt nem kapható




The KlassDSign’s girls Katalin Toth and Nora Schmel are the designers of the KlassDSign Tote Bags. These accessories are simple but multi-faced, stylish, practical and 100% eco-friendly, we love to use and love to wear because fit to the most pieces in our wardrobe. The bags are environmentaly conscious, available to everyone , made with love and have something to say. We choose these phrases from famous artists for girls who are curious, open-minded, love to love and love to know they have a choice.

We love our bags because:

- Those are KlassDSign’s product

- Lovely people helped us at the work and it was fun

- 100 % eco-friendly

- Designed and made in Hungary

- The phrases can be chosen for your personality

- Thanks for the snap-fastener the bows are variable in different colours

- Hand-washable in cold water(after you removed the bow)

WHERE CAN YOU BUY THE BAG?

WRITE US TO THE KLASSDSIGN@GMAIL.COM AND ORDER YOUR BAG WITH THE OPTIONAL PHRASE AND BOW'S COLOUR FOR 3900 HUF.
YOU ALSO CAN BUY CHANGEABLE BOWS IN ANY OTHER COLOUR FOR 250 HUF.

KlassDSign Tote Bags are availabe on shop's price at:

- Monofashion, Budapest, V.dist. Kossuth Lajos str. 20,
- OurStyle Boutique at Arena Plaza, Budapest
- Black Box Concept Store, Budapest, V.dist Irányi street 18., - not available
- Hybridart Design Shop & Cafe, Budapest,V.dist. Erzsébet square 13.,
- Korona Textil, Sopron Füredi sétány 7. - not available

Online shop:

http://www.etsy.com/shop/KlassDSignToteBags



süti beállítások módosítása