katartik

Goldenblog

2012. augusztus 22. - ruttnerkata

Már hónapokkal ezelőtt elhatároztam, hogy nevezek. Nem azért, hogy nyerjek, nyilván reálisan és kellő kritikával tekintek a blogomra. Még nincs elég tartalom, volt néhány félresikerült kisérletezés, és egyébként is még csak most lesz négy hónapja, hogy létrehoztam. Őszintén? Csakis azért akartam, hogy kihasználjam a fórumot és népszerűsítsem írásaimat, gondolataimat, az embereket akikkel interjúzom, találkozom, hogy megmutassam az energiáimat. 

EGY MAGYAR TERVEZŐ ÚTJA ITT

URIMURI - CIKK ITT
HÓ MÁRTON INTERJÚ ITT 
Végül hiába készültem, pár nappal ezelőtt próbáltam, de nem tudtam regisztrálni, mert csak március 1. előtt létrejött blogokkal lehet nevezni. Akkor kicsit sajnáltam, most pedig örülök, hogy erről is születhet egy bejegyzés, sőt mi több: az első blogajánló :)

Nézzük a kategóriákat!

Gasztroblogok



Gasztroblogot csinálni tök jó, egyrészt, mert az emberek többsége imád enni, mert amit főzöl fel is tudod tölteni és az ínycsiklandozó falatok fotói tuti kattintásszámot eredményeznek.
Na jó persze, nem mindegy, hogy milyen a recept, meg a ....

díszítés a design és nyilván rengeteg energia van egy gasztróblogban, hiszen az emberek válogatósak, az ínyencségek pedig vonzóbbak...
A BALZSAM gasztroblog egy olyan finomságokkal teli oldal, ahol nem csak különleges recepteket, hanem az elkészült ételekről jól megkomponált képeket is láthattok. Így tuti, hogy összefut a nyál az ember szájába és máris szalad a konyhába, hogy elkészítse a látottakat.
Bertalan Adél Balzsam blogján lévő receptek biztos sikert aratnak!

FOTÓ: BALZSAM


Kult-szórkozás

Nem vagyok rendszeres olvasója, de néha rá rá nézek a BURZSUJ blogra. Nem tagadom szeretem a luxust, a burzsuj dolgokat, így érdekes például az, hogy nyílt az Andrássyn egy luxus fodrászbolt, bár valószínű az életbe nem teszem be a lábam... még akkor sem, ha lenne 30-50 ezrem egy fodrászra...

FOTÓ: BURZSUJ BLOG


És a BuddhaPest blogot is ajánlom, bár teljes ellentettje a burzsoáziának, az anyagi javak elhagyása, belső békénk keresése, szóval mindennapi pesti buddhizmus...
Nem tudom... biztosan van még egy olyan ember, akit a luxus és a buddhizmus is vonz... Én biztosan ilyen vagyok és hogy ez mit jelent? Még fejlődnöm kell :) De hát ki ne akarna luxust...

Fotóblogok



Szavaztam a Hungarian Urban Photo-ra, róluk már írtam is egy bejegyzést, ITT olvashatjátok. Továbbra is remek ötletnek tartom, hogy ide amatőr és profi fotósok is küldhetnek képeket... Válogatás után postolják... Tartanék egyébként egy photoshop nélküli kategóriát is... Mert a photoshopolt is szép, de azért anélkül az igazi művészet

IT, Hírblog, Helyiérték stb... kategóriában ITT még nézelődhettek és szavazhattok.


Böngésszetek a KatARTikon ITT






süti beállítások módosítása