katartik

ÍGY CICÁSÍTHATOD A LAKÁSODAT

2017. február 20. - ruttnerkata

img_5277.JPGMimi macskám sztorijáról a facebook oldalamon már olvashattatok. Néhány hetes korában testvérével együtt bedobták az Illatos útra a kutyák közé. A macskamentők vezetőjének éppen akkor és ott volt dolga, hallotta, hogy valami nincs rendben, megmentette őket. Ezután előbb hozzá, később 5 hónapos korában pedig hozzám került. Örökbe fogadtam, én lettem a családja. 

A bejegyzés folytatódik csak katt a tovább gombra! 

A KATARTIKOT MEGTALÁLOD A FACEBOOKON IS ITT

img_8380.JPG

img_5278_1.JPG

img_8382_1.JPG

cicatévé 

Mimi egy nagyon kedves, bújós kiscica, néha inkább azt gondolom kutyatermészet. Folyamatosan jön utánam, nagyon ragaszkodó. Az energia azonban mint minden kiscicában (most 10 hónapos) túlteng ezért is próbálom minden módszerrel lefoglalni (pingpong labdázás a kádban, lézerezés, cicatv biztosítása és még sorolhatnám). A pihenés és a privát kis tér azonban a játék mellett neki is nagyon fontos. Bár, több kis zug is van a lakásban, cicafekhely, bélelt kosárka és most már félkész "vakolatlan" házacska, mégis nézegetem, hogy milyen jópofa kis fekhelyet, vagy bármi más kiegészítőt lehet venni, hogy lehet úgy cicásítani a lakást, hogy ő is teljes mértékben jól érezze magát és én is. Az etsy-n találtam néhány nagyon-nagyon jópofa cicaházat, de túl drágának találom őket, ezért onnan biztosan nem fogok rendelni. Inkább egy napon elkészítem DIY. 

img_8384.JPG

IKEÁS dobozból cicaház, még lefestem egyelőre félkész 

Egyébként a cicavilág bugyraiban járkálva azt is tapasztalom, hogy itthon az állatoknak szóló designos kiegészítők terén a főszerep a kutyáké, a külföldi oldalakon pedig egyre inkább a macskák veszik át a vezetést - nem mintha ez valami verseny lenne, hozzáteszem a kutyusokat is nagyon szeretem - , cicakardigánt, egyedi cicanyakörvet, hámot is lehet kapni, sőt egyre több olyan cicás oldalba botlok, ahol azt látom, a macskákat akár egy utazás során nem hagyják otthon, hanem viszik magukkal. Hogy jó-e vagy sem? Szerintem ez a macska természetétől függ leginkább. 

A KATARTIKOT MEGTALÁLOD A FACEBOOKON IS ITT

Most mindenesetre nézzük a designos és nagyon egyedi filcből készült cicaházakat. 

il_570xn_801030447_90ov.jpg

il_570xn_809979489_4nbf.jpg

il_570xn_804634534_29c5.jpg

forrás: etsy

süti beállítások módosítása