katartik

M4: Föld alatti életképek

2014. április 01. - ruttnerkata

A 4-es metró megnyitásának talán az egyik legfigyelemreméltóbb momentuma az volt, amikor Orbán Viktor a vezető nélküli vezetőfülkében belehalózott az adóvevőbe, amire az egyik BKV alkalmazott - mitsem sejtve arról, hogy a miniszterelnök ül a szerelvényben - következőképpen reagált: "Ki vagy és mit szeretnél? Mert jó lenne, ha kiszállnál a vonalból!". Orbán erre annyit mondott, hogy örülök, hogy hallom magukat, Orbán Viktor vagyok, hogy vannak? A vonal másik végéről aztán persze visszafogottabban a következő mondat jött: "Igen már megismertem a hangját, még jól". Nem tudom ki lepődött meg jobban, de csodálatos jelenet volt, ami egyébként a Tv2 Naplójában látható ITT. Na ezek láttán többször is eszembe jutott a BKV-s férfi - remélem még most is jól van - és gondoltam itt az ideje, hogy megnézzem az új vonalat, szóval végigutaztam az állomásokat. Valamelyik kifejezetten tetszett, de volt ahol a sok szürke, vaskos betonoszlopok és falak miatt úgy éreztem, mintha Orwell 1984 című disztópiájába csöppentem volna. Végigfotóztam, gyeretek velem a felszínről a mélybe. 

image_212.jpg

II. János Pál pápa tér

image_198.jpg

image_205.jpg

 Még több design, lifestyle és divat a katARTik-ot a facebookon ITT, vagy az INSTAGRAMON ITT!

image_204.jpg

II. János Pál pápa tér 

image_201.jpg

image_199.jpg

image_206.jpg

image_207.jpg

Szent Gellért tér 

image_193.jpg

image_203.jpg

Szent Gellért tér 

image_210.jpg

Szent Gellért tér 

image_211.jpg

Szent Gellért tér 

image_197.jpg

 Még több design, lifestyle és divat a katARTik-ot a facebookon ITT, vagy az INSTAGRAMON ITT!

image_196.jpg

Móricz Zsigmond körtér 

image_194.jpg

Móricz Zsigmond körtér 

image_195.jpg

Móricz Zsigmond körtér 

image_209.jpg

image_202.jpg

image_200.jpg

image_208.jpg 

 Még több design, lifestyle és divat a katARTik-ot a facebookon ITT, vagy az INSTAGRAMON ITT!

süti beállítások módosítása