katartik

Fércművek, nyár

2013. június 03. - ruttnerkata

Halacskás, csíkos, vitorlásos, színes, pozitív gondolatos tengert és nyarat idéző darabok. A fércművek legújabb nyári ékszereinek katalógusát böngészve kezdődött a napom. A bájos nyári kiegészítők pedig annyira megtetszettek, hogy azonnal írni kezdtem róluk, hogy minél többen lássátok ezeket a könnyedséget, boldogságot sugárzó nyári darabokat.
A kiegészítőkre elég csak egyszer egy pillantást vetni, máris látjuk az inspirációt. A víz, a part, a csíkos napernyők, a vitorlások és a halak inspirálta ékszerek, a hétköznapi, vagy a bulisabb ruháinkat is feldobják. 
De újdonság a pozitív gondolatokkal díszített karkötők, amelyek azt üzenik higgyünk a szavak erejében. 



Sebők Judit a fércművek alkotója saját blogján számol be, talán kicsit bizonytalan érzésekkel a katalógus készítéséről. Juditnak innen (is) üzenem, hogy szuper a katalógus, nagyon is elégedett lehet és csak így tovább, mert rég láttam ilyen kedves darabokból álló kollekciót. Gratulálok! 

"Nyár

Az én szűrőmön keresztül. Pedig azt hittem idén már nem lesz belőle semmi, mert volt egy időszak, amikor semminek nem láttam értelmét. Aztán ezen átlendültem, gondoltam, hogy ha dolgozom, majd segít. Így is lett. Sok apró lépésből áll egy ilyen katalógus elkészítése. (Nekem főleg, mert nagyon nem értek hozzá hivatalosan. :) ) Amikor már hetek óta evvel kelsz és fekszel, van egy pont, amikor már semmilyennek sem látod. Olyan, mint amikor egy értelmes szót sokszor mondasz egymás után és lassan elveszti az értelmét. Na, akkor kell egy kis szünetet tartani. A szünet után ma sikerült befejezni, úgyhogy megmutatom. :)"

Sebők Judit 


A fércművek új, 2013-as teljes nyári kollekciójának katalógusát ITT tudjátok megnézni. 














süti beállítások módosítása