katartik

Egyedi gyerekruhák - Villango Clothing

2013. március 28. - ruttnerkata

Ha nagyon akar, most már mindenki öltözhet egyedi cuccokba. Az Internetet ellepik a DIY tippek, ha van egy kis kézügyességünk, még a régi ruháink felhasználásával is extrává varázsolhatjuk külsőnket. Azonban egy valamiből még mindig hiány van itthon, mégpedig az egyedi gyerek cuccokból. Boros Eszter fiatal tervező észrevette ezt a hézagot, Villango néven pedig megalkotta saját márkáját és tavaszra előrukkolt első saját baba és gyerek kollekciójával.   Gondolhatnánk, hogy biztosan méregdrágán lehet hozzájutni az egyedi gyerekcuccokhoz, de a jó hír, hogy nem! A kis sortok, pólók ruhácskák körülbelül ugyanolyan árban vannak, mint a gyerekeknek készült tömegcuccok, szóval érdemes körülnézni a webshopban, ha szeretnénk hogy csemeténk - már akinek van - ruháival kilógjon a tömegből. 

A tervező által készített termékek közt gyerekszobába való cuki játékokat, gyerek kiegészítőket is találunk. Sőt Eszter felnőtteknek is készít kiegészítőket és idővel ruhákat is. Ám az én figyelmem inkább a baba és a gyerekruhákra irányul. 



Hogy hogy lépett a gyerekruhák készítésének mezejére, arról a Villango tervezője Boros Eszter mesél. 

Régóta gondolkodtam azon, hogy hogyan léphetnék a “szabad úszás” mezejére. Mivel alkotni mindig is szerettem, és a textil anyaga is közel állt hozzám, ezért ezen a vonalon indultam el. És hogy miért főleg gyerekek? Az ok nagyon egyszerű. Én a minták és a színek szerelmese vagyok, és úgy gondolom a gyerekek öltöztetése és szobájuk berendezése az a terület, ahol igazán elengedhetem a  fantáziámat. A gyerekeket bátran lehet színesbe és mintásba bújtatni, szeretnek színes és vidám környezetben élni.



Ami az én fejemben volt, azt nem találtam meg a “mai magyar design piacon”, s végül úgy döntöttem, majd én megcsinálom. Tudtam, hogy hozzám hasonlóan többen érzik, hogy a rózsaszín és világoskék csili vili gyerekruhák ideje kezd lejárni.
2012 nyarán döntöttem úgy hogy igen, ez az én utam, ezzel szeretnék foglalkozni. Ősztől már teljes gőzzel vetettem magam bele a dologba, és tudtam, 

2013 tavaszára már egy kész kollekciót szeretnék, ahol üdítő minták, színek, figurák és formák kezdik kitaposni azt az utat, amit nekem a Villango jelent. Így született meg a Villango Clothing.




A ruhák mellet varrok a minimál design jegyében tervezett és elérhető áron kapható textil állatkákat, textil nyakláncokat hölgyeknek és kislányoknak, és készítek akrillal festett vászon képeket főleg gyerekszobákba.
Inspirál minden ami mintás, formás, színes, vidám. Maga ez élet is. 










süti beállítások módosítása