katartik

Varázsolj a fehér színnel fényt és tágasságot a lakásodba

2016. július 12. - ruttnerkata

Nemrég új lakásba költöztem. Ez az első saját lakásom, így végre életemben először úgy alakíthatom a helyet ahol élek, ahogy én szeretném. Amikor megkaptam a kulcsokat csak nagyjábóli elképzeléseim voltak arról mi és hogyan legyen. De amiben biztos voltam és megrendídhetetlen, hogy fehér falakat szeretnék. Így az egész lakás fehérre lett kifestve, a konyhaajtó feletti téglaboltívtől kezdve a galériára felvezető lépcsőkön át. A további konkrétumok ezután, folyamatában kopogtattak be. Aztán, ahogy alakult a lakás, úgy láttam én is jobban a képzeletemben, hogy is fog kinézni. Hétről hétre új kiegészítőket szereztem és a zöldre tapétázott barna bútoros lakból egy tágas, világos kis helyet varázsoltam úgy, hogy a fehér mellett egy-egy erősebb szín dominál. 

img_2983.JPG

img_2990.JPG

img_2982.JPG

A KATARTIKOT MEGTALÁLOD A FACEBOOKON IS ITT

img_2980.JPG

img_2984.JPG

A galéria lépcsőjét egyébként körülbelül háromszor kentük át, fehér festékkel és selyemfényű lakkal. Pár tízezer forintba került az egész, de szerintem elképesztően feldobja a lakást. A felújítás folyamatáról lent láthattok további képeket és idővel lesz még több bejegyzés is a konyháról és a galéria átalakulásáról is. 

 

A KATARTIKOT MEGTALÁLOD A FACEBOOKON IS ITT

süti beállítások módosítása