katartik

Nézz le a felhőkre és élvezd a Napot - Budapest a felhők felett

2015. december 26. - ruttnerkata

Miközben a sorban álltunk a forraltborért egy kisfiú mögöttünk arról kérdezte az apukáját, hogy lehetséges az, hogy itt süt a Nap. A férfi azt válaszolta, hogy ködapó szakálla felett vagyunk és itt csodálatosak a fények és tiszta az ég, a város lent pedig egy nagy tejfölben úszik. Azt is mondta, hogy ott van a kisfiú anyukája lent a nagy tejfölben. Nagyon szépen mesélte, olyan jó volt hallgatni és örültem, hogy végre besokaltam a ködös szürke időből és én is felmentem a felhők fölé. Mindezt Budapesten. Csak 20 perc autózás a belvárosból, áthajtasz a ködön és a felhőkön, majd az Eötvös úton egyszer csak előjönnek a Nap sugarai és a Normafán kitisztul az ég. Aki látná már a Napot szerintem menjen. Olyan csodás. 

normafa.jpg

A KATARTIKOT MEGTALÁLOD A FACEBOOKON IS ITT 

A CIKK FOLYTATÓDIK, KATTINTS A TOVÁBB GOMBRA 

img_2407.JPG

img_2406.JPG

A KATARTIKOT MEGTALÁLOD A FACEBOOKON IS ITT 

img_2408.JPG

img_2401.JPG

img_2397.JPG

img_2398.JPG

A KATARTIKOT MEGTALÁLOD A FACEBOOKON IS ITT

img_2409.JPG

img_2399.JPG

img_2402.JPG

img_2405.JPG

HA SZOMORÚ VAGY MERT VÉGE A BEJEGYZÉSNEK, A KATARTIKOT MEGTALÁLOD A FACEBOOKON IS ITT 

süti beállítások módosítása