katartik

Újrahasznosítás a konyhában

2013. január 22. - ruttnerkata

Amióta írom a blogot, azóta kényszeresen böngészek más külföldi blogok közt is. Egyrészt azért,  hogy tudjam mik a trendek külföldön, másrészt mert imádom őket, harmadrészt pedig mások ötlete jó kis inspirációkat szülhet. Arról nem is beszélve, hogy a DIY dolgokra teljesen rá vagyok kattanva és biztos vagyok benne, hogy amint kicsit jobb idő lesz és lehet a kertben illetve a teraszon tevékenykedni, azonnal megpróbálkozom én is néhány csináld magad dologgal. 
Bár ezeknek a hűtőmágneseknek az elkészítése nem jár nagy rumlival, az újrahasznosítás miatt költséghatékony és sok hely sem kell hozzá, szóval a csipeszes megoldás valószínű érdekel. 



Ha csak nem éppen egy nagy szelektálás után vagyunk a legtöbb lakásban vannak olyan használaton kívüli dolgok, amelyeket újra lehet hasznosítani. Az


 I Spy DIY blogon találtam ezeket az egyedi hűtőmágnes ötleteket. A blog írója a többi közt üres jópofa fémdobozokat alakított át hűtőmágnessé, köztük egy magyar Szegedi Paprikás dobozzal, erősítve ezzel egy kicsit országimázsunkat is. A fémdobozok szerintem leginkább gyerekeseknek jópofák, de a festett facsipesz szerintem mindenkinek nagyon szuper ötlet.




Képek forrás: www.ispydiy.com

süti beállítások módosítása